Wat doet stichting Islam Is Mooi?

Stichting Islam Is Mooi zet zich in voor het onderhouden en verblijden van weeskinderen, zieken, bejaarden, armen, het verstrekken van (Ramadan) voedselpakketten, het sturen van mensen op Hadj & ‘Oemrah, het toveren van een glimlach op de gezichten van de bezorgden en natuurlijk het verstrekken van islamitische boeken en het verspreiden van islamitische kennis (doorlopende liefdadigheid).

Hoe kan ik maandelijkse donateur worden?

Dat kan door het volgende formulier in te vullen: https://www.stichtingislamismooi.nl/helpmee

Kan ik een donatie verrichten zonder lid te worden?

Jazeker, dat is mogelijk. Je kan via iDeal of Bancontact een donatie doen.

Hoe kan ik mijn adres wijzigen?

Je kunt je adres laten wijzigen door een e-mail te sturen naar donateur@stichtingislamismooi.nl. Vermeld daarin je naam, je oude en nieuwe adres, IBAN en de datum waarop de wijziging ingaat.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Wil je je machtiging stopzetten? Stuur een mail naar donateur@stichtingislamismooi.nl met je naam, postcode, huisnummer en IBAN. Dan wordt je verzoek in behandeling genomen.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

Je kunt je rekeningnummer wijzigen door een e-mail te sturen naar donateur@stichtingislamismooi.nl. Vermeld daarin je naam, postcode, huisnummer en het oude en nieuwe rekeningnummer.

Wat hebben jullie bereikt?

We hebben vele prachtige projecten kunnen realiseren dankzij onze donateurs. Voor meer info zie: www.stichtingislamismooi.nl/nieuws

Ik wil vrijwilliger worden, hoe kan ik me aanmelden?

Je kan een mail sturen naar info@stichtingislamismooi.nl met jouw cv.

Ik wil Islam Is Mooi ambassadeur worden. Wat is de mogelijkheid?

Wij zoeken bekende mensen die ambassadeur willen worden en zich vrijwillig inzetten voor Islam Is Mooi. Stuur een mail naar info@stichtingislamismooi.nl.